Пам'ятка - підказка
Українська мова 2 клас
Пам'ятка - підказка
Математика 2 клас
Пам'ятка - підказка
ЯПС 2 клас
01.06
Увага!
1.
Рекомендовані
твори для читання влітку
https://sites.google.com/site/schoollibr97/citanka/programni-tvori-dla-2-11-klasiv
Берете твори для 3 класу за
програмою «Інтелект України».
Є мультфільми, фільми, твори для читання, аудіо.
Можна чергувати
читання з переглядом, прослуховуванням.
Але головна мета –
читання.
Вибирайте твори за
вибором, читайте з задоволенням і користю.
2.
Можна
повторювати вивчений матеріал у збірнику «Літні мандри»
«Літні мандри» ч. 1
https://drive.google.com/file/d/1auNcFwgTSYUVhh4kYovTdaoWP-XCNuXJ/view?usp=drive_link
«Літні мандри» ч. 2
https://drive.google.com/file/d/1N0VZ3SCMPPKLPTEcJEFOVe6pEdRFHJUt/view?usp=drive_link
29.05
Увага!
Діти, на п'ятницю повторіть слова Гімну України
та вивчіть слова прощальної пісеньки.
Прощальна пісенька
https://drive.google.com/file/d/1CZ2aZz9fw4lg-3X7gW5XEx8JUlx9mYVZ/view?usp=drive_link
Гімн
https://www.youtube.com/watch?v=aYAo18iA754
18.04
Увага!
Готуємось до діагностувальної роботи - діалог.
Діти, підготуйте діалог з мамою, сестричкою,
братиком, другом …
Зніміть відео та надішліть на18. 04
Термін підготовки і здачі роботи 2 тижні (до28.04).
1. Пригадайте, що таке
діалог.
Діалог — це форма спілкування двох і більше активних
співрозмовників, де за кожною реплікою одного учасника йде репліка другого. Найчастіше
перша репліка — це питання, а друга — відповідь.
Репліка — це одне висловлювання учасника діалогу,
звернене до другого учасника розмови. Репліки в діалозі пов’язані між собою за
змістом.
Розглянемо для прикладу діалог
між двома особами.
— Вибачте, не
підкажете, котра година?
— Пів на другу.
— Дякую. Гарного дня!
— Взаємно!
Мова
співрозмовників поділяється на такти. В одному такті перший співрозмовник
мовчить, у наступному — каже. Завдяки
зміні ролей того, хто слухає й говорить досягається ритмічність діалогу.
2. У діалозі мають
бути слова ввічливості, де можливо вживайте
слова-звертання.
3. Тема діалогу за вибором:
«На перерві», «У
лікарні», « У магазині», «У бібліотеці», можна взяти іншу тему.
4. Зразки
діалогів (ви складаєте свій).
1.Ваш товариш тривалий час хворів, не ходив до школи — і ви його давно не бачили. Нарешті він прийшов.
- Як ви зустрінете свого товариша? Що йому скажете?
Діалог «Зустріч»
- Доброго ранку, Іване!
- Привіт, Сашко!
- Радий зустріти тебе.
- Я теж радий тебе бачити!
- Ти тривалий час хворів. Як твоє здоров'я?
- Я почуваюся добре.
- Звертайся, якщо потрібна допомога.
- Допоможи мені, будь ласка, з математики.
- Завжди радий допомогти тобі.
- Я вдячний тобі за турботу й увагу.
- Ми ж друзі!
2.
Діалог «Розмова по телефону»
- Алло, Оленко, привіт!
- Здрастуй, Миколо!
- Як твоє здоров'я?
- Я хворію на грип.
- Ви викликали лікаря?
- Так, лікар приходив. Тепер я приймаю ліки.
- Одужуй швидше.
- Спасибі, що зателефонував.
- До зустрічі у школі!
- До побачення!
3.
Діалог «У шкільному
медпункті».
Орієнтовні слова: що сталося, сильний біль, температура, термометр, червоне
горло, підвищена температура, викликати лікаря, вдячна за пораду.
- Здрастуйте!
- Добрий день! Що сталося?
- У мене сильний головний біль.
- Потрібно зміряти температуру.
- Так, дайте, будь ласка, термометр.
- У тебе підвищена температура і червоне горло.
- Що мені робити?
- Іди додому, нехай батьки викликають лікаря.
- Спасибі за пораду. До побачення!
- Бувай здорова!
4. Діалоги «У бібліотеці»
1)-Добрий день. Я хочу обміняти книжку.
-Добрий день. Яку книжку ти прочитала?
- Я прочитала казку «Сьома дочка».
- Хто автор книги?
- В. Сухомлинський.
- Яку книжку ти хочеш прочитати?
- Я люблю читати казки В. Сухомлинського.
- Вибирай на цій полиці.
- Ви допоможете мені?
- Так, я допоможу тобі зробити вибір.
- Спасибі.
-Будь ласка, читай із задоволенням.
2) -Добрий день. Я прийшов здати підручники.
-Добрий
день. У якому вони стані?
- У належному. Я їх підклеїв.
- Ти хочеш отримати підручники за 3-й клас?
- Так.
- Ось твій комплект.
- Дякую.
- Будь ласка, учися добре.
- До побачення!
3) -Добрий день. Мені потрібно підготуватися до уроку природознавства.
-Добрий
день. Яка тема вашого уроку?
- Я маю підготувати розповідь про охорону тварин.
- Вибирай на цій полиці.
- Я можу взяти цю книгу?
- Ні, ти можеш попрацювати з нею у читальній залі.
- Куди можна присісти?
- Сідай за цей стіл.
- Дякую.
29.03
Увага!
Інтерактивні ігри
Займенники
https://learningapps.org/watch?v=pheokypoc21
Частини мови
https://learningapps.org/watch?v=p5f2g973321
Мовознавець
https://learningapps.org/watch?v=puehy8y8t21
Самостійні частини
мови
https://learningapps.org/watch?v=p6q6f82kk21
Прийменники
https://learningapps.org/watch?v=p0whi2ymn21
Словник
https://learningapps.org/watch?v=pfzteega321
Способи подання
повідомлень
https://learningapps.org/watch?v=py5ucbe7k21
Інформація за
способом сприйняття
https://learningapps.org/watch?v=pa2ko6i2v21
Повідомлення за
способом надання
https://learningapps.org/watch?v=pah4jo5gt21
Пристрої для роботи з
інформацією
https://learningapps.org/watch?v=p7m76og5v21
Інструменти створення
графічних зображень
https://learningapps.org/watch?v=ptue0cqnk21
Комп’ютер та професії
https://learningapps.org/watch?v=p6xhhhisk21
Стаціонарні та портативні
пристрої
https://learningapps.org/watch?v=p30wy61jc21
Пристрої введення та
виведення інформації
https://learningapps.org/watch?v=ptix8szmn21
Елементи вікна комп’ютерної
програми
https://learningapps.org/watch?v=pigu2oqpj21
Інструменти
графічного редактора Paint
https://learningapps.org/watch?v=pbpdpg2xa21
Органи чуття
https://learningapps.org/watch?v=phgdbckok21
Сусіди моєї країни
https://learningapps.org/watch?v=pire7jn7c21
Івано-Франківська
область
https://learningapps.org/watch?v=ptw4mj96521
Лісові звірятка
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/lisni-zviriatka
Метелики
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/metelyky
Упізнай рослину
https://learningapps.org/watch?v=p4aakbw4n21
Приватна та публічна
інформація
https://learningapps.org/watch?v=pyvm3xt0a21
07.03
Увага!
Діти! Можна закріплювати матеріал у тренажері з математики № 7 на ст.1-3, 7-8, 9-11, 16-17, 20-23.
На інших сторінках поки не працюйте, не поспішайте. Працювали охайно.
03.03.
Увага!
Відеозапис з віршами для заучування напам'ять
Т. Г.Шевченко
«Реве та стогне Дніпр широкий»
https://drive.google.com/file/d/1Ap5obEYcH2tu5yg2JCCZZJtqfTUcxqwe/view?usp=share_link
«Світає»
https://drive.google.com/file/d/17FmlthLsEVEEkigD5HliAbOYGy64PUYt/view?usp=share_link
«Садок вишневий коло хати»
https://drive.google.com/file/d/15UeemIUuOdJQiEm3YCfKnpf-sXyIrQK9/view?usp=share_link
Відеозаписи дітей потрібні будуть на:
«Реве та стогне Дніпр широкий» на 07.03.
«Світає» на 09.03.
«Садок вишневий коло хати» на 14.03.
24.02
Увага!
Любі діти, ми з
вами дізнались багато цікавого про чудеса та таємниці української землі.
Передивіться
відео, виберіть, яке вас зацікавило найбільше. Підготуйте розповідь про одне
чудо України і візьміть участь у конкурсі «Екскурсовод».
Це має бути розповідь
правильною українською мовою, з послідовною достовірною інформацією.
Почніть так:
«Я, Іващенко
Сашко (своє прізвище, ім'я), сьогодні буду вашим екскурсоводом.
Розповім про …….
Ваші запитання ….
Дякую за увагу!»
Почнемо конкурс у вівторок.
Успіхів у підготовці!
Відео для перегляду.
Золота
пектораль
https://drive.google.com/file/d/1glycy8AxPII-SicwE11G7CacBKi5Mst0/view?usp=share_link
Кошниця
https://drive.google.com/file/d/1geXvXSGqMlPw6Fhp6sR1FFF0LBea_Qig/view?usp=share_link
Найдавніша мапа
https://drive.google.com/file/d/1gdLIqdva1DllQiOfGf7EpSmuOig5fmXI/view?usp=share_link
Озера
https://drive.google.com/file/d/1ga8Mr6PS6bYWuFvPyXjClXSqgcPOFs50/view?usp=share_link
Гіпсова печера
https://drive.google.com/file/d/1gRVv_l7748zDOF-fV-g1EttKrWG_uzsf/view?usp=share_link
Газова лампа
https://drive.google.com/file/d/1gihH8MjqmmLw-FrMkRVv1varPzzSP4BB/view?usp=share_link
Рукотворний ліс
https://drive.google.com/file/d/1gfa1d8fSVh7REnU6Qo9pvs-dz8O0McwX/view?usp=share_link
08.02
Результат нашої роботи
Увага!
Любі діти! Я знаю, що
у нашому класі є багато талановитих дітей. Давайте продемонструємо один одному
свої таланти. У вас є час на підготовку до 18.02. Роботи мають бути надіслані не пізніше 18.02.
Умови заходу «Таланти учнів 2-Б класу!
Зніміть на відео все,
що ви хочете представити.
Це може бути:
-Пісня (бажано під
музичний супровід, представлення - назва пісні).
-Таночок (під
музичний супровід, представлення, назва таночка, можливо, у якій техніці).
-Декламування вірша,
байки, гуморески, уривок прози (виразно, емоційно, у потрібному темпі і з відповідною
силою голосу, інтонацією).
-Показ фокусів
(інвентар, опис фокусу…).
-Виставка своїх
малюнків (вони можуть бути на різні теми, можуть бути об’єднані однією темою. Представляєте або кожен малюнок, або
усі разом. Коротенько розповідаєте, що на них зображено).
-Інші таланти, про
які я не написала.
Приділіть увагу зовнішньому вигляду. Не забувайте, на відео ви артисти!
Підійдіть до цієї роботи творчо та креативно. Батьки вам з задоволенням допоможуть.
07.02
Увага!
Для закріплення матеріалу з математики можна поступово опрацьовувати матеріал у тренажері № 6 на ст. 1-8.
03.02
Результат нашої роботи
Увага!
Діти! Наші ранкові зустрічі були присвячені космосу. Кожен з вас багато дізнався про таємниці космосу. Закріпіть свої знання, зробивши з мамою кондитерський виріб чи щось інше, чим можна поласувати, у формі космічного тіла. Сфотографуйте чи зробіть відео процесу роботи і кінцевий результат. Якщо це відео, можете коментувати роботу, і повідомити, що ви знаєте про космічне тіло, яке ви створили. Надішліть мені на вайбер до 17.00 неділі.У понеділок ми разом подивимось ваші роботи. Приємно провести час та смачного! Ця робота виконується за бажанням!
27.01
Увага!
У математичному тренажері № 5 можна відпрацьовувати вивчений матеріал на ст. 9-16. Це відпрацювання вивченого матеріалу.
16.01
Увага!
1.У математичному тренажері № 5 можна відпрацьовувати вивчений матеріал на ст. 1-8. Це підготовка до діагностичної роботи.
2.Тоненькі зошити для домашніх завдань з української мови, ЯПС - це самопідготовка дітей. Зошити містять завдання, які готують дітей до діагностичних робіт. Якщо дається правило, передбачається, що дитина його вивчить. Проєктом передбачається, що всі зошити, які вони пропонують, дітьми будуть опрацьовуватись.
3. Гра "Приємно познайомитись"- розповідь про себе.
- Прізвище, ім'я, по батькові.
- Рік, число, місяць народження.
- Адреса.
- Зовнішність.
-Риси характеру.
- Улюблене заняття (хобі).
- Моя мрія.
13.01
Увага!
Інформація щодо конкурсу "Вода - це життя"
- Якщо відповіли на 6 і більше запитань, то отримали приз.
Розгадайте
слово і попросіть батьків нагородити вас цим солодким призом.
Слово
складається з двох частин, має 10 букв, якщо читати англійською, починається на
- [с] і
закінчується на - [s]. А якщо читати українською, то 8 букв. Починається
на - [ч] і
закінчується на - [с].
Смакуйте
з задоволенням та пийте очищену водичку.
Подякуйте батьків за приз.
12.01
Увага!
До уроку української мови діти готують такі зошити: зошит з друкованою основою, робочий зошит, зошит для домашніх завдань, мовний тренажер, довідник.
З математики: зошит з друкованою основою, робочий зошит, тренажер, довідник, карти знань.
З ЯПС: зошит з друкованою основою, зошит для домашніх завдань.
Це не означає, що ми будемо працювати кожен урок з цими посібниками, але вони мають бути у дітей під рукою.
Розклад
на ІІ семестр
Понеділок Вівторок
1.Українська
мова 1. Математика
2.
Математика
2. ЯПС
3.
Фізкультура (а)
3. ЯПС
4. Англійська
мова 4.
Українська мова (а)
5. ЯПС
(а)
5. ЯПС (а)
Середа Четвер
1.
Математика
1. Українська мова
2. ЯПС
2. Англійська мова
3.
ЯПС
3. Математика
4. Музика/ Малювання (а) 4. ЯПС (а)
5.
Англійська мова (а)
5. Українська мова (а)
П’ятниця
1.
Українська мова
2.
ЯПС
3. ЯПС 2. 10. 00 – 10. 20
4. Українська мова (а) 3. 10. 50 – 11. 10
5. Фізкультура (а) 4. 11. 40 – 12. 00
5. 12. 30 – 12. 50
Увага!
З 26.12 по 08.01 зимові канікули.
На заняття 09.12
Розклад на І семестр
Понеділок Вівторок
1.Українська
мова 1. ЯПС
2.
Математика
2. Математика
3.
Фізкультура (а)
3. ЯПС
4.
ЯПС (а) 4. Українська мова (а)
5.
Англійська мова
5. ЯПС (а)
Середа Четвер
1.
Математика
1. Українська мова
2. ЯПС
2. Математика
3.
ЯПС
3. Англійська мова
4. Музика/ Малювання (а) 4. ЯПС (а)
5.
Англійська мова (а)
5. Українська мова (а)
П’ятниця
1.
Українська мова
2.
ЯПС
3.
ЯПС
4.
Українська мова (а)
5.
Фізкультура (а)
Розклад дзвінків
Ранкова зустріч 8. 30 – 8. 40
1. 8. 40 – 9. 00
2. 9.10 – 9. 30
3. 10. 00 – 10. 20
4. 10. 50 – 11. 20
5. 11. 40 – 12. 00
Комментариев нет:
Отправить комментарий